شبکه نمایش این هفته علاوه بر بخش‌های ثابت و معمول در جدول پخش، در نوبت ساعت ۱۹ به مرور آثار تولیدی سینمای ایران در ژانر دینی و مذهبی می‌پردازد.

سینمای دینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه همزمان با شروع ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، باکس های جدول پخش دو هفته آینده خود را تغییر داده و در باکس منتخب ژانر به پخش فیلم های دینی سینمای ایران پرداخته و باکس مرور آثار خود را به پخش مجموعه فیلم های مذهبی و معناگرا تغییر داده است.

شبکه نمایش این هفته علاوه بر بخش ها و باکس های ثابت و معمول در جدول پخش خود ، در باکس ساعت ۱۹ به مرور آثار تولیدی سینمای ایران در ژانر دینی و مذهبی می پردازد. براین اساس از شنبه ۱ تا جمعه ۷ شهریورماه فیلم‌های وقتی همه خواب بودند، رنگ خدا، مسافر ری، شیار ۱۴۳، یک تکه نان، سفیر و شب در این بخش پخش می‌شود.

همچنین در باکس ساعت ۲۱ که از بخش صحنه گران به پخش آثار با رویکرد معناگرای مذهبی تغییر یافته ، از شنبه تا جمعه شاهد پخش فیلم های ایرانی : دلبری ، امروز ، سجده بر آب ، گیتا ، بوسیدن روی ماه ، اروند و فرستاده خواهد بود.

کد خبر 542228

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha